Alla inlägg under maj 2015

Av Agnes - 11 maj 2015 23:12

då kanske jag ska börja redan nu å berätta om min dag.
Min dag har varit en sån där jobbig dag. Bra början iaf. Engelska provet (hörförståelse) gick väl sådär.
Go mat i skolan så man åt lite mer än man skulle. Kaos på No, fast de brukar de va. Bara kul att höra killarna läsa NO texterna och ersätta olika djur med kuk och läsa högt haha. Det var en kort dag så vi slutade redan vid halv två. Även om vi höll över lite på No eftersom folk pratade så mkt. (Jag inräknat) hihi. Efter det va det att åka till tågstationen och sedan ta tåget till Hässleholm. Sjukgymnast, kul. Eller nt alls. Går igenom alla övningar och när vi äntligen är färdiga vill hon se på min rygg. Så får ta av mig tröjan och känner mig som värsta strippan haha. Förstår nt vrf jag var tvungen att ta av den för hon visade bara övningar jag skulle göra?
Efter sjukgymnasten gick vi till subway <3 och sedan satt vi oss på tågstationen och väntade. Kom hem igen. Åt suben och åkte sedan ner till träningen där vi körde ett två timmars pass. Den där lilla extra matbiten fick en känna sig som en degklump. Kom hem vid halv åtta ungefär för även träningen slutar tidigt på måndagar. Åt revben och potatisgratäng. Dock nt så mycket. Sen va de hockey VM som gällde.
Nu ligger man i sängen å ska sova :)

Hej

Av Agnes - 11 maj 2015 22:56

jag har bestämt mig för att skriva mer om mitt (enormt tråkiga luv) istället och hoppas då att jag kan uppdatera lite oftare. Det var ju ett tag sen eller hur. Hoppas att ni som läser denna blogg vill fortsätta med de eller är det ba att dra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards