Alla inlägg under augusti 2014

Av Agnes - 31 augusti 2014 22:56

My life is black

Eller egentligen bara på kvällen då allt är släckt och man har dragit ner rullgardinen. Då är mitt liv svart.
Ett sånt där svart ögonblick är nu. Egentligen skulle jag lagt mig för en timme sen, men är trött fast vill inte sova. Om jag inte somnar snart kommer jag komma försent till skolbussen imorn. Så, godnatt och hoppas ni får en drömrik natt!

Men bara bra drömmar annars kan det bli läskigt

Av Agnes - 23 augusti 2014 23:21

Moi!

Eftersom att jag har fått en finsk email kompis nu i sommar som gar lärt mig lite finska så kan jag nu skriva hej på finska på tre sätt! Moi, treve och hei
.

Och nu till ämnet, haha!

Hur många av mina läsare har sett Narnia?
Hur många har läst boken?

Jag har sett filmen!
Jag har dock bara försökt att läsa boken. Kom ca halva den lättlästa boken. Boken med massa bilder i om ni vet vilken jag menar.

Är det fler än jag som inte kan läsa boken om jag har sett filmen?

Jag har tillexempel sett alla Harry Potter filmerna (tycker dock inte att de var bra) men jag har aldrig slagit upp någon böckerna.

Jag har sett alla twilight filmerna men inte läst mer än fem kapitel i första boken.

Någon som känner igen sig?

Jag kan heller inte läsa en bok fler gånger än en, för jag vet ju redan hur den slutar andra gången.

Däremot kan jag se samma film mer än en gång.

Narnia är nog den filmen jag har sett flest gånger. Men jag har nog aldrig tyckt att filmen har varit så bra som idag.

Det kan va för att det är första gången jag kopplar in ljudet till mina högtalare, så det kanske gör det mer spännande.




Hehe, detta kanske blev ett litet drygt inlägg men hoppas att ni gillade det ändå :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards