Direktlänk till inlägg 21 december 2014

Bara en simmare

Av Agnes - 21 december 2014 23:03

är så trött på att folk bara ser mig som en simmare. Så fort man ber någon säga vad den tycker om mig så är det bara: en bra simmare, eller något liknande. Är jag inget mer, är jag bara en simmare för alla i hela världen! Är det ingen som bryr sig om vem jag är. Jag är bara den tjejen som alltid simmar. Blir bara så trött. Alla man trodde var ens vänner är borta...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 11 maj 2015 23:12


då kanske jag ska börja redan nu å berätta om min dag. Min dag har varit en sån där jobbig dag. Bra början iaf. Engelska provet (hörförståelse) gick väl sådär. Go mat i skolan så man åt lite mer än man skulle. Kaos på No, fast de brukar de va. Bar...

Hej

Av Agnes - 11 maj 2015 22:56

jag har bestämt mig för att skriva mer om mitt (enormt tråkiga luv) istället och hoppas då att jag kan uppdatera lite oftare. Det var ju ett tag sen eller hur. Hoppas att ni som läser denna blogg vill fortsätta med de eller är det ba att dra ...

Av Agnes - 25 december 2014 20:50

Hallö! Igår var det julafton :D "Kalle Anka klockan tre, hinner inte måste be, inga tomtar i vår gran..." Haha, känner ni igen låten? Om inte så är det Sean Banan och Gott Nytt Jul. Önskar man kunde lägga in Spotify från mobilen med. Men okej o...

Av Agnes - 16 december 2014 16:02

asså den känslan som jag kände bara för en liten stunds sen är bara för go'. Jag brukar inte åka skolbuss på tisdagar men idag var ett undantag eftersom jag inte har någon träning efter skolan. Så idag åkte jag hem. Men var väldigt ovan eftersom at...

Av Agnes - 9 december 2014 22:35

hej! Har ni sett t.ex The Hunger Games, Divergent eller The Maze Runner? Eller har ni kanske läst dem? De har tre titlarna till hör en viss sorts böcker som kallas dypolmatiska framtids (elr ngt liknande) böcker/filmer. De är ofta uppbyggda på samma...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards