Alla inlägg under juni 2014

Av Agnes - 7 juni 2014 21:44

Tjabba, Tjena, Hallå


Jag är en glad, lite galen tjej på 12höstar! Jag föddes tisdagen den elfte september tjugohundraett kl. 16.45 på Kristianstad bb-avdelning. Nu lever jag i en liten by nära Skåne och Smålands gränsen. Där bor jag med min mamma, pappa, min lillebror Alfred och våra fiskar.  Varje vardag åker jag och Alfred in till Osby med mamma för att gå i skolan. Efter varje måndag i skolan åker jag hem till min farmor och är där tills min simträning börjar. På tisdagar går jag i skolan till halv fyra och sedan sitter jag i simhallen tills min landträning börjar som sedan följs av min simträning. Efter skolan på onsdagar brukade jag gå till pulsen (fritidsgården i Osby) eller åker hem och är där till min eller Alfreds träning börjar. Mina torsdagar ser likadana ut som mina tisdagar. På fredagen åker jag hem och är hemma hela dagen. På lördagar kan jag vara på simtävling eller vara hemma. Samma sak på söndagen förutom på efter ´middagen för då har jag träning. Men om det är tävling samma dag slipper vi det!


Detta är mitt liv och jag kommer berätta om det här! Hoppas ni vill läsa den

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards